ספט' 13

מועדון הנוסע המתמיד – איזה 'מועדון' תיירות!

בקטגוריה חופשות יוקרתיות במיוחד

שם המאמר: מועדון הנוסע המתמיד – איזה 'מועדון' תיירות!
דורג על ידי רעות בתאריך 13.09.12
דירוג המאמר: 5.0

כתוצאה מאינספור שינויים ברגולציות, כניסה של שחקני תיירות כאלה או אחרים, הן מקומיים והן בינלאומיים, נוצרה לה תחרות מאסיבית וחיובית ביותר בקרב כל חברות התעופה והתיירות – ללא שום יוצא מן הכלל. יחד עם זאת, חובה להדגיש, כי תחרות זה הינה 'טבעית' ומבורכת ביותר, שכן במשך שנים על גבי שנים, לקוחות חברות התעופה והתיירות כלל לא 'זכו' לקבל שירותים איכותיים ומתקדמים, הטבות בלעדיות כאלה או אחרות ועוד. במילים אחרות, לאחר עשרות שנים של קיפאון מבחינת כל מה שנוגע לאיכות, טיב ושדרוג שירות הלקוחות, מסתמנת לה 'מהפיכה' פורצת דרך ומתבקשת ביותר. לפיכך, במאמר המדובר נתמקד באחת מן הבשורות הגדולות ביותר של המהפיכה המדוברת. רמז קטן, היא רלוונטית למי שמוגדר כנוסע מתמיד…

חברות התעופה גאות להשיק את מועדון הנוסע המתמיד…

בהמשך למה שנאמר לעיל, אודות התחרות והמהפיכה הצרכניות אשר מאפיינות את שוק התחרות, נמשיך ונאמר כי שתי האמורות באות לידי ביטוי בעיקר באמצעות שדרוג השירות מצד חברות התיירות והתעופה ללקוחות שלהם – אבל בעיקר באמצעות מתן הטבות ייחודיות ובלעדיות. בפועל, קיימות לא מעט הטבות (ביניהן ניתן למצוא ניהול מערך נסיעות ייעודי, טיסות במחירים מוזלים ועוד), כאשר בין כולן בולטת ההטבה אשר ידועה בשם מועדון הנוסע המתמיד. אם ככה, למה הכוונה כאשר אומרים מועדון הנוסע המתמיד, למי הוא מיועד (האם רק לנוסעי מחלקת תיירות עסקית?), מהן ההטבות ה'גדולות' שהוא טומן בתוכו (רמז קטן, שדרוג מודולרי לעבר טיסות במסגרת המחלקה אשר ידועה בשם מחלקת תיירות עסקית)? ובכן, כעת נפנה להבהיר ולהסביר כל מה שצריך לדעת על מועדון זה!

DFW Airport by cubby_t_bear, on Flickr

כל מה שצריך לדעת על מועדון הנוסע המתמיד!

כמו שכבר משתמע ומשתקף משם מועדון זה, מועדון הנוסע המתמיד הינו מועדון לקוחות אשר מיועד אך ורק לנוסעים מתמידים ורבי – שנים של חברות תיירות כאלה או אחרות. בפועל, חברות תיירות אלו השיקו את השירות של מועדון הנוסע המתמיד על מנת לבדל בינן לבין חברות תיירות אחרות, ועל מנת לשמר בקרבם את הלקוחות הוותיקים, הנאמנים והמתמידים שלהם. לפיכך, ובאופן בלתי נמנע, מועדון זה כולל בתוכו שלל הטבות ומבצעים משתלמים (ביניהם אפילו שדרוג לעבר נסיעה בקרב המחלקה האקסלוסיבית אשר ידועה בשם מחלקת תיירות עסקית!). בפועל, מועדון הנוסע המתמיד מעניק את ההטבות הבאות: אפשרות של צבירת נקודות זכות למען מימוש שלהם בדמותם של זיכויים בעת הזמנת טיסות אחרות; קבלת כרטיסי בונוס ומימוש שלהם לצורך שדרוג לטיסות במסגרת של מחלקת תיירות עסקית; אפשרות 'העברה' ומימוש של נקודות כרטיסי אשראי בעת רכישה של כרטיסי טיסה, הן רגילים והן כאלו אשר רלוונטיים בעבור תיירות עסקית ועוד; שירות לקוחות ייעודי, זמין ומהיר ללקוחות המתמידים של החברה במשך 24 שעות ביממה ועוד ועוד הטבות ושדרוגים אחרים.

נוסע מתמיד, רוצה לחוות תיירות עסקית מהי?

להלן האלמנטים אשר מאפיינים טיסה במסגרת של מחלקת תיירות עסקית (מאפיינים אלו הינן הסיבות הישירות לכך שאינספור נוסעים מתמידים מצטרפים לשורות מועדון הנוסע המתמיד…): רישום בקרב דלפקי רישום ייעודיים, מיוחדים ומהירים במיוחד (!); מושבי טיסה ברמה הגבוהה ביותר – הן ברמה האורתופדית והן ברמת הנוחות אשר מאפיינת אותם; תפריט קולינרי ובר משקאות איכותי וברמה הגבוהה ביותר; טיסה שקטה והרמטית באופן מוחלט בפני רעשים ועוד. ובכן, אין ספק, כי קיים הבדל תהומי וגדול ביותר בין טיסות במחלקות התיירות הרגילות לבין טיסות במחלקת התיירות העסקית. לפיכך, כל מה שצריך על מנת ליהנות מהן זה להירשם למועדון הנוסע המתמיד ולהתחיל ליהנות מן הטבות ייחודיות, בלעדיות ומפנקות!

לחופשות באירופה

השאר תגובה