דצמ' 30

חופשה יוקרתית בפריז

בקטגוריה חופשות יוקרה באירופה

שם המאמר: חופשה יוקרתית בפריז
דורג על ידי דודו בתאריך 30.12.12
דירוג המאמר: 4.0

פריז נחשבת יעד מבוקש עבור חופשה יוקרתית משום שהיא משלבת בין אווירה רומנטית, אתרים מפוארים ופינוקים ייחודיים. ישראלים יכולים ליהנות מחופשה יוקרתית בפריז באופן מיוחד, משום שאורך הטיסה מנמל התעופה בן גוריון לעיר הבירה של צרפת עומד על ארבע שעות בלבד. המשמעות היא שניתן לתכנן חופשה יוקרתית בפריז בהתראה קצרה, ללא צורך בהכנות מוקדמות. פריז היא עיר האורות והחושניות, הפאר וההדר, ההיסטוריה והמודרניות. כל מי שמחפש חופשה יוקרתית יכול למצוא את מבוקשו בפריז, בין אם מדובר על ביקור רומנטי, עם חברים או יחד עם הילדים והמשפחה.

החופשה מתחילה בארוחה מפנקת

האתרים המוכרים של פריז הם שער הניצחון, מגדל אייפל, הארמונות ומוזיאון הלובר, אך בחופשה יוקרתית אפשר להתמקד בהיבטים אחרים של העיר. לדוגמא, כדאי מאוד להתחיל את החופשה בארוחה טובה באחת מבין המסעדות המדורגות בכוכבי מישלן. עלות המנות הגבוהה מעידה על איכותן, כאשר חובבי הבשר והגבינות יוכלו לשלב בחופשה גם טעימות מייקבי יין מקומיים. חופשה יוקרתית בפריז היא שם נרדף לחוויה קולינארית, מנות גורמה וקינוחים מפוארים.

בתי מלון וטיפולי יופי

מבחינת לינה, חופשה יוקרתית בפריז מאפשרת הזמנת חדר באחד מבתי המלון המוכרים של העיר. מלבד הסוויטות הגדולות והמיקום האטרקטיבי יאפשרו לכם בתי המלון גם הזמנת שירות חדרים, שירותי עיסוי ומתחמי ספא סגורים. בתי המלון מבטיחים פרטיות מלאה והופכים את החופשה היוקרתית לחלום שמתגשם. רוב בתי המלון ממוקמים בקרבת שדרת שאנז אליזה, מה שמקל על חובבי השופינג את הגישה לחנויות האופנה המוכרות ביותר באירופה ואפילו בעולם. לינה בבית מלון יוקרתי אינה באה על חשבון טיפולי יופי, הישענות לאחור בבר ג'אז או סיור לילי באחת מבין הסמטאות המוארות.

Eiffel Tower, Paris, France by n_willsey, on Flickr

לא מפספסים הזדמנות לבילוי

בחופשה יוקרתית רוב הבילויים מתבצעים בתוך מקומות סגורים, לכן ניתן להזמין טיסות לפריז בכל ימות השנה. היתרון של טיסות לפריז בחורף לדוגמא הוא היעדר התיירים, כאשר מנגד בקיץ ניתן לשלב את החופשה היוקרתית עם אטרקציות המתקיימות בחוץ כמו שייט בנהר הסיין. יחד עם זאת, טיסות לפריז יוצאות מישראל לעיתים קרובות מאוד. אפשר להזמין טיסות לפריז בהפתעה לבן הזוג, או לתכנן חופשה יוקרתית מראש וכך לא לפספס אף בילוי.

החופשה היוקרתית ממשיכה גם בלילה

במסגרת חופשה יוקרתית והזמנת טיסות לפריז ישנה אפשרות לקחת חלק גם בחיי הלילה של צרפת. פריז נחשבת מוקד בילויים המושך אליו תושבים מכל רחבי האירופה, לכן אין סיבה לא להקדיש זמן לאחד מבין המועדונים האקסקלוסיביים או הפאבים המעוצבים. חופשה יוקרתית אינה מסתיימת כאשר שוקעת השמש ויכולה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה. גם אם זו הפעם הראשונה שלכם בצרפת, הזמנת טיסות לפריז ותכנון חופשה יוקרתית יבטיחו כי תקבלו מענה לכל הדרישות שאי פעם חלמתם עליהן.

התגובות סגורות