פבר' 14

היתרונות של טיולים מאורגנים בוייטנאם ובאיים הקנריים

בקטגוריה חופשות יוקרתיות במיוחד

שם המאמר: היתרונות של טיולים מאורגנים בוייטנאם ובאיים הקנריים
דורג על ידי שחר בתאריך 14.02.13
דירוג המאמר: 4.0

תיירים רבים החלו להבין בשנים האחרונות את היתרונות של טיולים מאורגנים ביעדים מיוחדים כמו וייטנאם והאיים הקנריים. מדובר על שני איזורים אשר אינם מזוהים בדרך כלל עם מסלולי טיולים מאורגנים: בעוד האיים הקנריים ידועים בזכות מאפיינים אקזוטיים, וייטנאם ידועה בתור מדינה מאוד קשה לתיירות והתמצאות. אך דווקא בגלל הסיבות הללו הפכו הטיולים המאורגנים להצלחה מדהימה. כיום נערכים טיולים מאורגנים ליעדים כמו וייטנאם והאיים הקנריים בתדירות גבוהה, ניתן לצאת אליהם יחד עם המשפחה וישנם לא מעט מבצעים וחבילות אטרקטיביות. אך מה יש ליעדים הללו להציע עבור תיירים ישראלים המגיעים לביקור במסגרת טיולים מאורגנים?

Vietnam i  Camboya 2007 by carlescs79, on Flickr

ההיסטוריה של וייטנאם

על מנת לתכנן טיול מאורגן לוייטנאם יש להכיר מעט את ההיסטוריה של המדינה. הרפובליקה הסוציאליסטית של וייטנאם קיימת במתכונתה הנוכחית מאז שנת 1976. וייטנאם נמצאת באיזור אשר רוב הישראלים אינם מגיעים אליו גם לאחר טיול במזרח: דרום מזרח אסיה. יש לוייטנאם גבול עם הרפובליקה העממית של סין ועם לאוס, קמבודיה ומפרץ טונקין. טיולים רבים באיזור של וייטנאם נערכים סביב שילוב בין המדינות הללו. מנגד, חברות מקצועיות מציעות טיול מאורגן לוייטנאם עצמה בדגש על ביקור בפרובינציות ואתרי הטבע.

גיאוגרפיה ייחודית

טיול מאורגן לוייטנאם נערך על בסיס שלוש יחידות גיאוגרפיות שונות. היחידה הראשונה נמצאת בצפון המדינה וכוללת את דלתת הנהר האדום ואת רכס הפנסיפן. היחידה השנייה נמצאת במרכז, וכוללת את חוף ים סין הדרומי. לעומת זאת, בדרום וייטנאם ישנה יחידה נוספת הכוללת את דלתת המקונג המאופיינת בקרקעות סחף פוריות. ברחבי וייטנאם מפוזרות 59 פרובינציות, יש בה 5 רשויות מקומיות ומפרץ הא לונג במדינה נחשב לאתר מורשת עולמית.

אתרי התיירות במסגרת טיול מאורגן לאיים הקנריים

ההרכב המיוחד של ארכיפלג האיים הקנריים הפך אותם למבוקשים מאוד בקרב תיירים. טיול מאורגן לאיים הקנריים יכול לשלב ביקור בכל אחד מהאיים הללו, או להתמקד במספר איים מרכזיים בלבד. רוב המסלולים עבור טיול מאורגן לאיים הקנריים עוברים באי טנריף בו נמצא הפארק הלאומי טיידה. מלבד הנוף עוצר הנשימה של האיים הקנריים, מסלולי הטיול והמדריכים המקצועיים לוקחים את התיירים גם אל הרי הגעש, שמורות הטבע, יערות המחט והיערות הסובטרופיים. אתר התיירות המפורסם ביותר בטנריף כולל את חופי הדיונות ולמרות אין נהרות באיים יש בהם המון נחלים.

המנטאליות של טיול מאורגן לוייטנאם או לאיים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם במהלך טיול מאורגן לאיים הקנריים יש המון זמן פנוי. כיום כבר לא נהוג לערוך את הטיולים המאורגנים סביב הספקים אלא להתמקד בתחומי עניין. תיירים המזמינים טיולים מאורגנים צריכים לדעת כי מצד אחד הם מנצלים את הזמן בצורה נכונה, אך מצד שני הם לא אמורים להרגיש במירוץ. וייטנאם והאיים הקנריים נתפסים כיעדים בעלי מנטאליות שונה, אך הטיולים המאורגנים ליעדים הללו הם בעלי מאפיינים יחסית דומים. גם בוייטנאם וגם באיים הקנריים הצרכים של התיירים עומדים במקום הראשון. בין אם בוחרים להתמקד במסלולי ההליכה המרתקים של וויטנאם או בחופי האיים של טנריף, הטיול המאורגן הוא הפיתרון המשתלם והנכון.

התקופה הנכונה לטיול

אפשר לצאת אל טיול מאורגן לאיים הקנריים או אל טיול מאורגן לוייטנאם בכל תקופה בשנה. חלק מהיעדים אטרקטיביים בעיקר בקיץ לעומת אחרים בהם החורף הוא חלק מהחוויה, אך התייעצות עם אנשי מקצוע יכולה לעזור בבחירת המסלול. בנוסף, הטיולים פתוחים בפני בני זוג, משפחות וצעירים המעוניינים לקחת חופש מהשגרה ולגלות יעדים חדשים.

התגובות סגורות