פבר' 17

קלאב מד פוקט – תאילנד

בקטגוריה חופשות יוקרה במזרח הרחוק

שם המאמר: קלאב מד פוקט – תאילנד
דורג על ידי ירון בתאריך 17.02.13
דירוג המאמר: 4.5

מועדון זה של רשת קלאב מד הוא אחד הידועים במזרח הרחוק ואחד המבוקשים שבינהם. האי פוקט ממוקם דרומית לבנגקוק והמחוזות השכנים לו הם פאנגנגה וקראבי. האי עצמו מקושר ליבשה באמצעות שני גשרים. האי ממוקם בלב שונית אלמוגים גדולה שניתן לצלול ולשחות בה בין דגים טרופיים מרהיבים. באי פוקט מצוי אחד מאתרי התיירות העיקריים של תאילנד – חוף פאטונג הממוקם בחוף המערבי המרכזי של האי. בחוף זה ממוקמים רוב מקומות הבילוי והשוק של האי. ליד המועדון חוף ים יפיפה באורך של 1.2 ק"מ הממוקם במפרץ קאטה ובו שפע של כסאות חוף, שמשיות ומקלחות. באי גנים מרהיבים עם צמחייה מיוחדת של פרחי בוגונווילה, היביסקוס ועצי שיטה, פיקוסים וסוגים רבים של דקלים.

Hong Island, Phuket by edwin.11, on Flickr

קלאב מד פוקט – גן עדן של שלווה ותרבות

קלאב מד פוקט שבתאילנד נחשב לגן עדן של ממש והוא מיועד למשפחות עם ילדים ומאורגן כדי לאפשר לכם מחווית חופשה מירבית. המועדון ממוקם בחוף קאטה רחב הידיים ובו מסגרות פעילות לילדים מגיל 4 ועד 18. פעילויות מאורגנות אלה מועברות על ידי מדריכים מנוסים ומקצועיים ויש במקום בייבי קלאב, פטיט קלאב ומיני קלאב לרווחתם של הילדים בגילאים השונים. גם תינוקות מתקבלים במועדון בזרועות פתוחות ויש שירות טיפול בתינוקות העומד לשרותכם כל הזמן. במועדון תמצאו 94 חדרי לוקסוס ושתיים עשרה סוויטות שבנויות בסגנון תאילנדי מקומי. המועדון מכיל מגרש גולף עם 9 גומות, טיפולי יופי, מרכז ספא גדול ומפנק והרבה פעילות ספורט לכל המשפחה. בין פעילויות הספורט תוכלו להשתתף בטרפז מעופף, פעילויות קרקס לילדים, טרמפולינת באנג'י ומשחקי ספורט כמו כדורעף חופים, כדורגל חופים, סקווש, טניס, פינג פונג וכדומה. מיקום המועדון בלב ליבו של שונית האלמוגים מאפשר לכם לצלול ולגלות את חיי הים המופלאים שבמקום. ניתן לצאת לסיורים באי ולגלות את התרבות התאילנדית המיוחדת.
אם אתם חושבים שהשנה תרצו חופשה קצת שונה ולא נופש במועדון מסוג זה תוכלו למצוא את עצמכם עולים על קרוזים בפיורדים של נורווגיה.

קרוזים בפיורדים של נורווגיה

נורווגיה היא מדינה בסקנדינביה ממערב לשוודיה ולאורך חופיה מצויים מאות פיורדים מקסימים. פיורד הוא לשון יבשה הנכנסת לתוך הים ויוצרת מעין מפרץ קטן וכאלה יש מאות לאורך החוף הנורווגי. קרוזים בפיורדים של נורווגיה זו חופשה מיוחדת במינה המפגישה אתכם עם נופים מדהימים ובעלי חיים מיוחדים.
בעונת האביב והקיץ תוכלו לצאת לשייט על גבי אוניות פאר ולהגיע לאחת הארצות היפות בעולם שיש בה לא רק טבע מדהים. האיזור הדרום מערבי של חופי נורווגיה משופע בפיורדים יפים ובאיזור הצפוני תמצאו כפרי דייגים רבים שבהם השמש אינה שוקעת בקיץ ולא זורחת בחורף. כך זה כשחיים לא רחוק מהקוטב הצפוני. קרוזים בפיורדים יקחו אתכם לעולם קסום של חופים מרהיבים, קרחונים, דובי קרח לבנים, לוויתנים ושאר היצורים הימיים. כל אלה הופכים את השייט באיזור זה של העולם לאחד המומלצים ביותר.

השייט עצמו

קרוזים בפיורדים נעשים באוניות פאר ענקיות עם מקום לשלושת אלפי נוסעים ולמעלה מאלף אנשי צוות. הקרוזים נעשים בחברות שונות ולפרקי זמן שונים. קרוז לשמונה ימים יכול לצאת מקופנהאגן ולסייר בכל המקומות הנחשבים לאורך החוף הדרומי של נורווגיה וכן לעגון בעיר אוסלו וקייל שבצפון גרמניה. באוניות אלה מגוון גדול של חדרים עם חלונות או מרפסות לים ואין ספור פעילויות למבוגרים ולילדים, בריכות שחיה ומרכזי ספא, אולמות אירועים ומופעים, מסעדות רבות, אולמות משחקים וכיוצא באלה. ילדים יכולים להצטרף לחדר ההורים בתוספת תשלום סמלית.

התגובות סגורות