דצמ' 18

שייט תענוגות ביאכטה

בקטגוריה חופשות שייט יוקרתיות

שם המאמר: שייט תענוגות ביאכטה
דורג על ידי שי בתאריך 18.12.12
דירוג המאמר: 3.5

בעבר יאכטה היתה נחלת בעלי הממון בלבד. כיום ישנה אפשרות ליהנות משייט תענוגות ביאכטה על ידי השכרת יאכטה למספר שעות. לאחרונה קיימת אופנת השייט ביאכטה בקרב גברים צעירים המעוניינים להציע לחברותיהם נישואין בדרך מקורית. פעם הצעת הנישואין הייתה בדרך המקובלת: כריעת ברך של הגבר בפני חברתו. אולם בשנים האחרונות הפך טקס הצעת הנישואין להפקה וכל אחד רוצה לעלות על חברו בהצעה מקומית ומעניינת. בשל כך, ישנם גברים השוכרים יאכטה ויוצאים לשייט תענוגות בים הפתוח.

לאחר קילומטרים מספר מהחוף הישראלי עוגנת היאכטה ובעזרת צוות היאכטה, שדואג על פי תיאום מוקדם, למוסיקה מתאימה, שמפניה וקישוט היאכטה, יכול הזוג ליהנות מרגע רומנטי ולגבר את ההזדמנות להציע לחברתו להיות לו לאישה.

A Yacht Is . . . by A. Davey, on Flickr

היאכטה: בית מלון על הים

כיום יש אוניות עליהן יש הכל. האונייה הופכת למעין מלון צף. את הזמן הפנוי יכולים הנוסעים לבלות בבריכת שחיה, מסעדות יוקרה חנויות ובתי קזינו. מיטב האומנים מישראל מפליגים באוניות ומבדרים את הנוסעים. רוב ההפלגות לשייט תענוגות מתקיימות בעונת התיירות בין החודשים מאי לאוקטובר חודשים בהם הים שקט ותלתולי האוניה קלים. יש המשקיעים שייט ביאכטה לקיום מסיבות יום הולדת לאוהבים זוגות החוגגים ימי נישואין מפליגים ביאכטה ואפילו משכירים אותה כצימר צף ללילה אחד, עם ארוחת בוקר וטיפול מסאג' מפנק. לבעלי רישיון להשיט יאכטה ניתנת האפשרות לשכור יאכטה ולצאת לים.

למי שאינו בעל רישיון כזה יכול לשכור יאכטה עם הסקיפר שלה שישיט את היאכטה מספר קילומטרים בעומק הים יעצור ויאפשר לזוג ליהנות מהשקט הרגעים הרומנטיים ואף שחיה סביב היאכטה. זוגות המעוניינים לחזק את הקשר ביניהם, ללא נוכחות בני משפחה, ילדים וחברים יכולים לעשות זאת. רבים מבין האורחים היוצאים אל שייט תענוגות או יוצאים לים הפתוח בשייט ביאכטה מעידים על חוויה גדולה וחד פעמית.

התגובות סגורות